Poetry Poetry
ନୀଳ ଆକାଶର ଦିଗବଳୟରେ ଆସିଥିଲ ଏକ କବିତା ହୋଇ ଅନର୍ଗଳ ଶବ୍ଦ ସାଥିରେ ଧରି ନୀଳ ଆକାଶର ଦିଗବଳୟରେ ଆସିଥିଲ ଏକ କବିତା ହୋଇ ଅନର୍ଗଳ ଶବ୍ଦ ସାଥିରେ ଧରି
ଜାଣେନା କାହିଁକି ତୁମ ଶ୍ରୀ କୋଳକୁ ଆଜି ମୁଁ ଅଲୋଡ଼ା ହେଲି.... ଜାଣେନା କାହିଁକି ତୁମ ଶ୍ରୀ କୋଳକୁ ଆଜି ମୁଁ ଅଲୋଡ଼ା ହେଲି....
ତୁମେ ଆସିଥିଲ ଏକା... ସୁସଜ୍ଜିତ ଉର୍ବଶୀ ନୃତ୍ୟାଙ୍ଗିନି ବେଶ ଧରି ଛନ୍ଦ-ତାଳ-ଲୟରେ ସ୍ବପ୍ନକୁ ବିଲୟ କଲ ସା... ତୁମେ ଆସିଥିଲ ଏକା... ସୁସଜ୍ଜିତ ଉର୍ବଶୀ ନୃତ୍ୟାଙ୍ଗିନି ବେଶ ଧରି ଛନ୍ଦ-ତାଳ-ଲୟରେ ସ୍ବ...
ମୁଁ ଏବେ ପଚାରୁଛି l ଏକା ଏକା କେମିତି ମୁଁ ଜୀବନ ଭିତରୁ ଜୀବନ ଖୋଜିବି ? ମୋ ପାଖେ ତୁମେ ନାହଁ ମୋ ପାଖେ ମୁଁ ଖାଲି ... ମୁଁ ଏବେ ପଚାରୁଛି l ଏକା ଏକା କେମିତି ମୁଁ ଜୀବନ ଭିତରୁ ଜୀବନ ଖୋଜିବି ? ମୋ ପାଖେ ତୁମେ ନା...
ମୋ ଶବ୍ଦର କୋଣାର୍କ ମୋ ଶବ୍ଦର କୋଣାର୍କ